knäpp vändning!!!

i torsdags satt jag och surade för att jag viste vad vissa personer skulle göra i hälg och jag skulle vara helt forever alone. men gissa vad!!! PÅ FREDAGEN BLEV FICK JAG FRÅGAN "VILL DU TRÄFFAS NÅGON DAG?" ALLTSÅ EN DEJT FÖRFRÅGAN FRÅN EN AV DE MÄST OVÄNTADE HÅLL!!!! jag kännde mig som en fullständig skitstövel när jag kom på att jag inte hade tid men tillslut gick det. och det är jag glad över. och det känndes rätt.
från början tyckte jag synd om dig och började prata med dig... men så lade jag märket till något med dig som var underbart och hel rätt. jag vet inte vad det är men något är det. för låt men du får vänta ett tag till tror jag men snart är jag din.
<3puss puss<3
P.S TA FÖR DIG FÖRIHELVETE!!! D.S

Kommentarer
Postat av: fk611

Man ska göra det ja!

2011-03-20 @ 17:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0