...

jag är nog sämst på att komma på rubriker... skit samma. jag läste nyss ut en bok, vampire academy andens kraft heter den. det känns lite sorjligt men jag är faktist inte utan bok... än. nej men det ÄR svårt att vara utan en bok synd att jag läser så snabbt då men däremot kan jag läsa dem många ggr. jag kom just på vad mitt rekord är på att läsa snabbt är! jag läste vampire academy törst på en natt. mellan kl 00.00 och 5.47 har jag för mig att det var... okej jag läste de tre sista sidorna en vecka senare. men hallå tre sidor!!!
jag är fortfarande sjuk men min hals dödar nig nte längre. föresten jag trodde faktist att jag skulle försvinna i förrgår morse. men det var jag ju nte tvungen att skriva då förstås. och du överlevde ju faktist. så vitt jag vet iallafall.
jag gör nog några av de mest intressanta frukostarna som existerar. fullkorns-mariekex med smör på och salami. och teh så klart! :) min mobil håller på att avlida igen och det betyder att jag mste hämta laddaren vilket jag inte orkar men jag vill inte att min mobbe ska dö så då hämtar jag den dådå(!!!)
...
...
...
...
...
......... jag vill skriva men jag vet inte vad jag ska skriva... såå.. ha det bra, puss och kram och... ja ni vet. hej då

Kommentarer
Postat av: Freddan von Loftås

Jag har en full bokhylla med böcker du kan låna!OXOX<3

2011-03-25 @ 17:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0