NEEEJ!!!!!!!!!!

Seriöst kan folk sluta fråga om jag vill ha sex med dem!!!!! NEJ det vill jag!!!!! Kan ni inte bara fatta d!!!!! Gå och hitta någe annan att va kåt på. Aja nå positivt... D E WINGS AND WEELS IDAA TIHI ^~^ dock regnar det som fan... Men ja ja jag får väll bli blöt då då c: Jag gillar egentligen svenska men jag är för trött just nu... Blodet rinner ned för min kropp Likt tårarna som forsar ned för mina kinder Livet rinner ur mig I takt med min själ frigör sig från min kropp Mitt hjärta pumpar febrilt de sista av blodet som inte har lämnat min kropp Likt jag febrilt har kämpat för dig Jag vet inte vad jag ska göra Jag vet inte vad jag ska säga Jag vet inte om du läser detta men jag önskar att du förstod. Jag önskar att jag har modet att säga som det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0