för mycket på en dag :(

Jösses idag har det bara varit för mycket. Visst jag hatar när folk undanhåller viktiga saker för mig typ som att någon håller på att dö. Men jag behöver inte häller få reda på allt på en gång. Och på 8 timmar har detta hänt: Jag har fått reda på att min farbror, som är as rolig och sjysst, är as deppad för han ska skilja sig. En väldigt gammal vän till mig vars pappa har fått cancer. Min sysslings sambo fia som är genom god och en ängel har värre cancer än vad jag fick veta. Så ängeln fia kommer kanske dö. En bekant har dött, han var jätte rolig. En granne till farmor som oxå är jätte smäll har fått en stroke. Farmor håller kanske på att få nå skit med hjärtat och dö. Jag fick veta att farfar låg döende på sjukhus för bara några dagar sedan. Jag fatta hur nära jag själv hade kunnat vara att dö om jag inte fick sonden, jag har tänkt innan men nu fattar jag verkligen. Det slog mig att mormor och hadar börjar bli gamla och jag vet inte hur i hela världen jag ska överleva utan dem. Ja och så har det hänt lite annat också som jag inte tänker skriva här. Så man kan säga att jag har haft det lite jobbigt idag. heh. Nä jag har fan bara lust att gå och dö nu. Seriöst alla dör tillslut iallafall. Så slipper ja skåda sånt lidande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0