:'(

Orkar inte skriva här. Skriver i ec bloggen iställe. Vill bara dö. Är så jävla ensam, alla är upptagna med sitt och lämnar mig kvar här ensam. Igår fick mamma reda på att jag hade skadat mig avsiktligt, hon blev inte glad. Men hon verkar iallafall förstå att hon inte har någon som helst aning om vad jag har gått igenom och hon verkar förstå att hon inte kommer få reda på allt heller. Till något "roligare" då. Har pratat lite med en jätte fin chey på ec ^^ men som alla andra så kommer hon säkert hitta någon annan hon oxå som alla andra jag pratar med... Så jag kan väll ge upp redan nu. Orkar inte kämpa för henne oxå när jag måste kämpa för att hålla mig vid liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0