varför är världen så orättvis?!

finns det något värre än
ett krossat hjärta
en farmor som antagligen förlorat vettet
vänner som man inte vet om de är ärliga
folk som pratar med en bara för att verka snälla
folk som inte har någon respekt
och mitt i allt detta har jag förlorat mig själv...
kommer jag någonsin hitta tillbaka
kommer jag någonsin kunna lita på någon
kommer jag någonsin att ha ett förhållande
eller kommer jag leva som en nunna resten av mitt liv
fy fan för världen!!!
hur kan jag ha gått från att vara omringad av vänner
till att blivit helt isolerad.
hur kan världen vara så orättvis.
det enda jag önskar är att jag hade några lojala vänner och
en trogen pojkvänn som älskar mig för den jag är.
om det för mycket begärt så vet jag inte
om man inte ser rätt ut så blir man inte populär
om man inte är populär så är få sociala men en
om man inte har många "kontakter" så hittar man inte "den rätte"
det är för jävla orättvist!!!
tack Fanny för att du finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är 14, livet är inte slut än.

2011-01-14 @ 22:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0