hihihi!!!

aaaaah! e antligen har nu!!! i thailand!!! jag har varit har imindre an ett dygn nu men det har redan hant en massa saker...

sett ormar: inga faktist...
myggbett: igar hade jag (enligt mamma) 15 mygg pa min nacke, men jag tror nte de bet mig...
kackerlackor: minst 15... jag lovar inga overdrifter.
turister: 999999999999999 error
borttappade bagage: 2

sa en samman fattning av det hele ar... myggerna alskar mig men de ska jaklas lite forst, kackerlackor ar oundvikliga d ar som turisterna... och min och mammas resvaskor ar kvar i london... sa det enda vi har ar vart handbagage och vara reseklader. vi hade tur som fick tandborste och tandkram pa flyget annars skulle vi inte ha d heller...

med andra ord... ett helvete. men jag ar glad iallafall och det ar vell anda huvudsaken.

aja min internetttid gar snart ut sa ha d bra i kylan hihihihi ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0