asså trööööög!

hur trög kan man bli??? jag har glömt att publisera två månader gamla komentarer! asså TVÅ MÅNADER... ha ha! åh hjälp... och senast igår tänkte jag: "undra varför ingen komenterar min blogg... jo jag vet att den e tråkig men i alla fall... folk kan väll skriva att den e tråkig då."
jag kan inte skriva om allt jag gör det går bara inte. Jag fattar inte hur folk gör... hur folk orkar... och det e skummt att min bff har skrivit samma sak efter lika lång tid efter att hon börja skriva...
och det e skummt att hon bara börjar dissa mig *host host*...
aja skit samma hon vakna säkert på fel sida... eller så e hon bara lite osocial idag... kram på dig ialla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0